PINK LADY adalah bahan-bahan semulajadi seperti Fenugreek, Mexican Wild Yam, Oat Grass, Pacific Kelp, Fennel, Peuraria Mirifica dan Aleppo Oak.

PINK LADY adalah bahan-bahan semulajadi seperti Fenugreek, Mexican Wild Yam, Oat Grass, Pacific Kelp, Fennel, Peuraria Mirifica dan Aleppo Oak.


Penting menjaga tubuh badan kita untuk kekal sihat sampai usia tua. Salah satunya dengan pemakanan kita hari-hari. Bagaimana pula jika seseorang yang tidak menjaga pemakanan tapi inginkan tubuh badan yg cantik dan dalaman sihat? Kami ada jalan penyelesaiannya.
PINKLADY adalah satu produk supplement yang dapat membantu tubuh badan anda untuk kekal sihat luaran dan dalaman. Bahan-bahan yang terkandung di dalam PINK LADY adalah bahan-bahan semulajadi seperti Fenugreek, Mexican Wild Yam, Oat Grass, Pacific Kelp, Fennel, Peuraria Mirifica dan Aleppo Oak.
Khasiat bahan seperti yang berikut:
Fenugreek - Mengurangkan kolestrol agar tidak terkena serangan jantung dan stroke. Menyembuhkan penyakit kulit seperti ruam, bisul, luka, dll. Menurunkan kadar gula dalam darah. Melegakan dari anemia, insomnia. Membersihkan kulit wajah agar terlihat lebih segar dan sihat. Bertindak sebagai agent milkbooster untuk meningkatkan penghasilan susu ibu.
Mexican Wild Yam - Melegakan senggugut, PMS (premenstrual syndrome). Meningkatkan tenaga dan rangsangan seksual. Membesarkan payudara. Melegakan sakit otot dan saraf dari kesakitan.
Oat Grass - Mengelakkan dari penyakit 'Arthritis' iaitu penyakit sendi. Melegakan tekanan, kemurungan, keletihan, jantung berdebar-debar, sakit kepala dan dari symptom menopause. Bertindak sebagai agent milkbooster untuk meningkatkan penghasilan susu ibu.
Pacific Kelp - Membakar lemak dalam badan. Menyihatkan rambut dan kulit. Meningkatkan tenaga. Menenangkan fikiran. Membantu untuk tidur lena. Bertindak sebagai agent milkbooster untuk meningkatkan penghasilan susu ibu.
Fennel - Menguatkan tulang. Mengurangkan tekanan darah tinggi, kadar kolesterol, risiko kanser. Tingkatkan imunisasi, metabolisme dan estrogen dalam badan. Mencegah sembelit dan menyembuhkan dari cirit-birit. Bertindak sebagai agent milkbooster untuk meningkatkan penghasilan susu ibu.
Peuraria Mirifica - Mengelakkan risiko menopause. Menguatkan rangsangan seksual dan menambahkan cecair di faraj. Mengelakkan dari risiko penyakit osteoporosis. Melawan penuaan agar awet muda. Membesarkan payudara. Melindungi kulit dari kedutan. Mengurangkan berat badan.
Aleppo Oak (Manjakani) - Merawat keputihan. Mengetatkan otot faraj. Merawat faraj berbau. Mencegah barah payudara dan rahim. Mencantikkan payudara. Merawat kulit kering dan berminyak. Menyihatkan mata. Awet muda

Comments

Popular Posts